Відповіді на запитання

Оформлення замовлення

1.Як оформити замовлення?

Замовлення в нашому інтернет-магазині можна оформити на сайті missspuff.com.ua👈

Після того, як ви додали всі необхідні товари в кошик, перейдіть в кошик для оформлення замовлення.

2.Як оплатити замовлення?

1.Повна оплата товару на реквізити ФОП

2.Часткова передоплата 100 грн тільки при замовлені Укр поштою ,а залишок суми товару на пошті при отримані товару.

3. Чи можу я скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через онлайн чат на сайті або в будь-якому зручному месенджері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 10:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00

На початку розмови менеджер попросить номер замовлення. Для прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом

4. Чи можу я змінити замовлення?

Ви можете змінити своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месенджері. Робочий час менеджерів ПН-ПТ з 10:00-20:00, СБ-ВС з 10:00-16:00

ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА

1.Якою поштою відправляєте?

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта та Укр пошта

2.Коли ви відправите замовлення?

🚚 Відправка у день замовлення при умові оплати до 15:00

3. Скільки коштує доставка?

Орієнтовна вага одного товару до 350г.

Орієнтовна вартість доставки  — 60 грн

4.Як дізнатися, що посилку відправили?

Після відправки замовлення очікуйте смс-повідомлення з номером ТТН
Приклад ТТН: 20450000000000
Відстежте номер на сайті Новой Пошти 

5. Що робити у разі, якщо під час перевірки посилки виявлено:

– Зовнішні пошкодження?
– Чи не повна комплектація товару?
– Не вистачає однієї з позицій замовлення?

Якщо при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти Ви виявили зовнішні пошкодження товару, неповну комплектацію або не вистачає якоїсь з позицій, необхідно або відмовитися від посилки, або скласти зі співробітником відділення акт невідповідності товару та зробити фотозміст посилки. Після чого зверніться, будь ласка, до Наш Чат Підтримки або за номером в Viber +38 093 640 93 48

Якщо ви перевірили посилку вже вдома, забрали посилку з пошти і виявили, що є якісь невідповідності – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме під час транспортування. Пам’ятайте! Забираючи товар із відділення Нової Пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом чи комплектацією.